Akkim Skrevet 27. juli 2015 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har brukt Kiwi wet proof i 30 år på fjellstøvler og skistøvler og er veldig fornøyd. Nå er det nesten umulig å få tak i. Er det noen som vet hvor det kan kjøpes på nett eller i butikk i Oslo? Siter
haugoy Skrevet 27. juli 2015 Skrevet 27. juli 2015 XXL på Majorstua hadde inne for en måned siden. Kanskje de har fortsatt. Siter
Akkim Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Skrevet 28. juli 2015 Takk for svar. XXL på Majorstua har ikke og kjente ikke produktet verken i villmark eller skotøyavdeling. Prøver nå Farkas. Takk for hjelp begge to. Siter
Akkim Skrevet 12. september 2017 Forfatter Skrevet 12. september 2017 Jeg har brukt Kiwi wet proof i 30 år på fjellstøvler og skistøvler og er veldig fornøyd. Nå er det nesten umulig å få tak i. Er det noen som vet hvor det kan kjøpes på nett eller i butikk i Oslo? Jeg finner ikke Farkas lengre. Fikk 5 bokser i 2015, men nå er de snart brukt opp. Akkim Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.