Da9 Skrevet 23. juli 2015 Skrevet 23. juli 2015 Jeg kjøpte i fjor en Astro 320. I år er bikkja mer voksen å instinktene har slått inn for fult. Derfor må jeg ha bikkja i band og bruker ikke peileren på hunden. Da synes jeg antenna på gps`en bli unødvendig. Det fulgte med et "lokk" for å sette på antennekontakten men den satt så dårlig at den datt sikkert av etter 20 meter fra bilen. Har lett etter en endeplugg som brukes på dekodere og slikt uten at jeg finner en dimensjon som passer. Noen som har hatt samme problem og har en løsning som fungerer slik at regn og møkk ikke havner i kontakten? Siter
tusjmann Skrevet 23. juli 2015 Skrevet 23. juli 2015 Prøv å lage noe av Sugru! http://m.clasohlson.com/no/Sugru-reparasjonsmasse/31-8212?LGWCODE=318212000;83825;4797&gclid=CjwKEAjwocKtBRCf9d_Q5ovcyHASJAAHhJYOcMxw-MQ4mXCziXBl25bf3ZzyvM7uNYWEeP5LVA2gzxoCPOHw_wcB&gclsrc=aw.ds Sugru er overlegent 1 Siter
tusjmann Skrevet 24. juli 2015 Skrevet 24. juli 2015 Den blir mer som gummi, ikke ulikt en typisk skosåle kanskje. Vil tru det passer godt til oppgaven din. Om du googler det, så er det masse videoer. Koster jo ikke all verdens. Alltid morro å lage egne fikser på sånt @fjærihatten... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.