Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje litt i utkanten, eller gjerne også utenfor det som hører hjemme her, men etter en forholdsvis lang spasertur i Hagenbeck Tierpark i Hamburg, noe jeg av prinsipp ikke pleier å gjøre siden jeg ikke liker at dyr blir satt i bur bare fordi de er pene å se på, så endte dagen med en uventet positiv opplevelse. Etter opplevelsen av blant annet å se elefanter som garantert hadde vert innlagt på psykiatrisk sykehus hvis de hadde vert mennesker så passet det bra med en positiv opplevelse som et plaster på såret.

Familien var altså på jakt etter et spisested i Hamburgs havneområde, noe dette området sikkert har mer enn nok av, og havnet ved en tilfeldighet inn på et sted som ikke hadde noen meny, men bare et oppslag utenfor som forklarte at her var det bare en meny, og den varierte fra dag til dag etter hva de fikk tak i på Hamburgs fiskemarked.

Jeg har alltid ment at gode opplevelser burde deles, og til alle venner av dette forumet som av en eller annen grunn skulle befinne seg i Hamburgs havneområde på jakt etter mat. 

Glem Real turmat og nyfisket ørret på primus i praktfulle Norske omgivelser og ta deg en tur innom Restaurant Caramba Espesial.

http://www.carambaespecial.com/

En opplevelse som sent vil bli glemt.

• Liker 2
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.