Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Hei Ozzi

Er ikke 100% sikker på hvilken glenne du mener, har ikke kartet her, men går ut i fra at det er vestsiden du har siktet deg inn på.

I den glenna som er der er det ikke sva, bare litt løs ur.

Etter Jamtesætra blir skogen veldig tett. Da jeg var i området i jula rente vi ned kraftgata vest for Berdalssætra, men denne blir jo på feil side av elva i forhold til dit du skal. Men tror at nedkjøringen fra Ormula er veldig bra, så litt skog nederst er bare utfordrende :)

Skrevet

Jeg tenker egentlig mest på sørsiden, rett ned i Valldalen. Prøvde å legge ved et kartutsnitt her, men fikk det av en eller annen grunn ikke til.

Skrevet

Jeg har bare vært på Ormula på sommerføre, men jeg konstaterte i all fall at det rett ned mot dalen (Valldal) er noen voldsomme sva. Jeg kan ikke tenke meg annet enn at det der må være veldig utsatt for ras på vinterføre. Rett sydover ned mot setra er det som nevnt ovenfor, steinur som nok holder godt på snøen.

Skrevet

Ok. Takk for tips. Det ante meg at det var sånn, og da dropper jeg det. Kan hende det går an å starte i vestsiden og dra over i sørsiden lenger ned. Men det kommer jo an på forholdene i glenna og i skogen nedenfor. Litt av en side det der :) .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.