AnneHN Skrevet 15. juli 2015 Skrevet 15. juli 2015 Hei, er det noen her som har en bra 8 (evt 9-10) dagers tur? (har fri 1-10. august) Går antakelig aleine og liker å ligge rundt 20-25 km/dag. Gikk Rondanestien i fjor og det gav definitivt mersmak! Trives både over og under tregrensa, og foretrekker telt eller selvbetjente hytter, gjerne litt utenfor allfarvei. Utgangspunktet er Oslo, reiser helst kollektivt - budsjettet er student Vil gjerne utforske noen nye områder, takker for alle svar! Siter
+rayun Skrevet 15. juli 2015 Skrevet 15. juli 2015 Jeg holdt på å si: Hva med Jotunheimstien. Starten er felles med Rondanestien så da spare du noen dager om du ikke går det på nytt. OffTopic: Har du noe turrapport fra Rondanestien? Siter
AnneHN Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Skrevet 15. juli 2015 Tenkte på det, men vet det er et hull midt i som jeg tror krever telt, og det er jo litt irriterende når en skal gå langt. Skrev aldri noe turrapport nei, kanskje jeg skulle gjort det. Delte turen opp i tre etapper, Oslo-Eidsvoll, Eidsvoll-Rv3/25 og så fra riksveien Hamar-Elverum og til Hjerkinn. Den siste, lange biten var en helt fantastisk tur. Siter
René Stene Skrevet 25. juli 2015 Skrevet 25. juli 2015 Gikk igjennom Skarvheimen for et par uker siden, og det anbefales om man ikke vil gå i kø ( møtte tre mennesker ute på stiene ila 8 dager ) Siter
Lar5 Skrevet 26. juli 2015 Skrevet 26. juli 2015 Du kan jo fortsette på Hjerkinn over Dovre og inn i trollheimen? Jeg traff ei jente ved muen når jeg gikk rondanestien i sommer som.hadde gått trollheimen,Dovre,rondane og skulle ut igjen mot lillehammer:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.