+rhammervik Skrevet 13. juli 2015 Skrevet 13. juli 2015 Hei Har plutselig fått en uke ekstra ferie som kan brukes i fjellet. Er det noen som har tips til en 4-5-6 dagers tur? Helst ikke i de mest befolkede områdene. Liker meg best over skoggrensen. Bør ha mulighet for offentlig transport til start stopp-punkt, ev. en runde med mulighet for parkering av bil. Utgangspunktet er Trondheim. Lite brukte hytter er fint, men telt fungerer også. Alle forslag mottas med takk! Siter
Blackbrrd Skrevet 13. juli 2015 Skrevet 13. juli 2015 Har gått fra Tunga -> Pyttbua -> Reindalsseter -> Veltdalshytta -> Pyttbua -> Tunga. Fra Veltdalshytta til Pyttbua så gikk jeg innom Karitind. Dette var for 20 år siden, og da var det utrolig mye snø i området, så fjellstøvler og gamasjer var en kjempegod ide. Turen fra Tunga til Pyttbua http://ut.no/tur/2.13623/ er ikke lengre enn at du kan gå den samme dag som du kjører, så da blir det fem dagers tur, inkludert to med kjøring til og fra Trondheim. I fint vær (som det var dagen jeg gikk opp på Karitind), så er området kjempeflott! Siter
+rhammervik Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Skrevet 13. juli 2015 Takker! I følge Ålesund TF er det dessverre en del snø i området ennå. Hadde håpet på barmarkstur, men helt klart et spennende område!. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.