trewq Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Hei! vi er noen kompiser som vurderer å dra opp på gaustatoppen om noen dager. er det noe sted vi kan gå til derfra som er fint å fiske og telte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise&Raiden Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Fant du ut av dette? Jeg lurer på det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Lone Wolf Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 @Lise&Raiden Beklager, fullstendig åff topikk; er det en Buhund du har der? Har hatt to stykker sjøl av de sjøl.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Mener å huske at det var fiskekortsalg på Gaustablikk sist jeg lå der så da må det vel være noen som svømmer rundt i området... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise&Raiden Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 @Lise&Raiden Beklager, fullstendig åff topikk; er det en Buhund du har der? Har hatt to stykker sjøl av de sjøl.. Shiba Blir ofte spurt om han er en buhund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Lone Wolf Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 @Lise&Raiden I all beskjedenhet skulle jeg ha sett hva rase det var om jeg fikk et helbilde av han, litt vanskelig å ta rasen utifra profilbildet for der var den ganske lik en Buhund! Ellers har de litt forskjellig uttrykk i ansiktet ørlite mindre enn Buhund også, og kan ha litt anderledes fargeversjoner. Ja, jeg er nerd:-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belowyn Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hei! vi er noen kompiser som vurderer å dra opp på gaustatoppen om noen dager. er det noe sted vi kan gå til derfra som er fint å fiske og telte? Både Gaustablikk og Gausdalen er det muligheter for å fiske og telte. Ene er på østsiden og andre på vestsiden. I et par uker til er det også seter åpen i Gausdalen hvor det er servering. Det er vel også muligheter nedover i Tuddal, men blir vel noe lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
syrre Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Det er et par tre fine vann øst for parkeringen, og der er det vegetasjon nok til at det er enkelt å sette opp tunneltelt. Om det er noe særlig fisk i de vannene aner jeg dessverre ikke, sikkert noen små fis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.