Populært innlegg Ullsokk Skrevet 9. juli 2015 Populært innlegg Skrevet 9. juli 2015 Dette med filming er totalt ukjent område for meg, og da har vi ikke engang begynt å snakke om å sette seg ned og redigere! Men en gang må være den første. Denne uka hadde vi en fin, spontan ettermiddagstur ned Åsta. To packrafter, en voksen, en femåring og ei åtteåring. Åtteåringen er skipper på egen raft. Ungene digger det, jeg digger det og vi har hatt mange flotte opplevelser i båtene. So, I give to you: Packrafting ned Åsta - Stryk og stille vann. En liten nybegynnersnutt på rundt tre minutter. Snurr film! 11 Siter
whistler Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 Veldig bra! Supert resultat om dette var første edit 1 Siter
Ullsokk Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Skrevet 9. juli 2015 Takk for det! Ja, dette var første gang. Har filmet noen korte snutter, men aldri brukt det til noe. Men i går lastet jeg ned et gratisprogram jeg fikk anbefalt først (Lightworks) men skjønte ingenting. Gikk over på Win Movie Maker, det gikk bedre, litt prøving og feiling så gikk det seg nå til på et vis. Første gang jeg laster opp på Youtube også. Mye nytt på en gang! Det jeg lurer på videre er -hvordan får jeg egendefinert "forsidebilde"? Det gressbildet som er nå er jo så lite informativt. -Hvordan får jeg hevet og senket lyden etterhvert som jeg ønsker det underveis? Nå ble stemmene enten "på" eller "av" Kom gjerne med flere tips, var moro dette her! Siter
Timmey78 Skrevet 9. juli 2015 Skrevet 9. juli 2015 Det her er jo pur glede og en fryd å se på 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.