Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Snøringen i snøringskanalen er sydd fast i foret, sånn at du ikke får snørt fotboksen skikkelig igjen.

Knappene virker løse, sånn at de lett går opp ved bevegelse ved gjøremål sånn som koking, lesing osv.

Tynt for av ukjent fabrikant(syntetisk silke?!?)

Min sovepose er en ultralamina som er limt sammen, og denne som er sydd med tykk nål virker vel godt ventilert.

Fant hull i innerstoffet etter muligens en knapp har gnaget mot stoffet under transport....

Kanskje en ok sommer quilt for sørligere strøk enn Troms?

http://www.fjellforum.no/gallery/image/3575-/

Endret av steino2
  • Liker 1
Annonse
Skrevet

Det verkar som man kan få mycket bättre quilt än denna, men priset är ju väldigt bra.

Har du någon mening ännu om vad den tål för temperatur? Vad är vikten?

Skrevet

Koffar: Var litt kjapp i svingen, mente å skrive at det Europeiske synt quilt markedet var så smått. EE quilts er sjef, men 2-2500,- for et teppe er litt too much.

Draut.no var kule og ga meg 50% avslag så jeg tror jeg beholder det, inntil kulden lærer meg å sy eget  :brr:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.