Chassi Skrevet 16. juni 2015 Skrevet 16. juni 2015 Jeg er på vei til Finse neste helg, og der er det jo skiføre. (!) Og så har jeg togbilletter fra Flåm (så jeg må komme meg dit helst) og til Voss, for derfra ville jeg gå Vossefjellene og stølsheimen. Men hva nå? Går det an å gå noe sted der i det hele tatt, eller kan jeg like godt kaste Togbilletten og dra et annet sted? Takk for svar, erfarne fjellfolk. Siter
Chassi Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Skrevet 16. juni 2015 Ha ha! Jeg er LITT usikker på om dere tok det seriøse spørsmålet seriøst, men jeg blir med på dugnaden! 1 Siter
Chassi Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Skrevet 16. juni 2015 Der så jeg tidligere tråd med lenker til førmeldinger. Da er det greit! Det blir skitur, og jeg gleder meg allerede. Ikke til Flåm, for det er visst ikke mulig den veien, men vidda og stølsheimen blir fin med ski. Kuli! Takk for svar. https://www.dnt.no/foremeldinger/ 3 Siter
afe Skrevet 17. juni 2015 Skrevet 17. juni 2015 Heilt uavhengig av årets forhold, er det alt for tidleg å planlegge fottur frå Finse så tidleg på året. Dette er ein klassisk nybyrjarfeil som kjem fram i utallige trådar her på forumet kvart einaste år. Skal ein gå fottur så tidleg, må ein vente til ein ser ann forholda. Med årets forhold, er ski svaret, men vær forsikitg over vatn og vassdrag. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.