Krikrio Skrevet 16. juni 2015 Skrevet 16. juni 2015 Hei! Er det noen som har vært i området rundt Gaustadtoppen i det siste? eller vet hvordan det ser ut der nå? Vi tenkte oss en liten telt tur ved Heddersvatn, men ikke om det er masse snø Siter
Sturesmyg Skrevet 18. juni 2015 Skrevet 18. juni 2015 Har ikke vært der siden vinteren. men ser ut til at det er bart på høyde med Gaustablikk. Er ikke det på ca samme nivå som Heddersvatn? http://www.skiinfo.no/ostlandet/gaustablikk-gaustatoppen/webcams.html Siter
Krikrio Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Skrevet 18. juni 2015 Har aldri vært der borte, har bare funnet ut at vi skal sove i telt der en natt og gå mot Gaustadtoppen dagen etter Vi tar sjangsen på at det går bra. Siter
Johan2000 Skrevet 18. juni 2015 Skrevet 18. juni 2015 Webkamera från NV eller N: http://se.webcams.travel/webcam/fullscreen/1312876231-V%C3%A4der-KROSSOBANEN-LIVE-WEBCAM-Rjukan Siter
Gjest Turlyst Skrevet 18. juni 2015 Skrevet 18. juni 2015 Det er mange steder uten snø nå - var der i helgen. Er litt snø rundt deler av Heddersvatn. Siter
Krikrio Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Skrevet 30. juni 2015 Vi tok sjangsen, det var en del snø, men fant et fint område uten snø å sette opp teltet Vi gikk oppover mot Gaustadtoppen dagen etter, men ikke helt opp. Veldig mye folk og med en hund som ikke liker fremmede folk var det litt slitsomt på de trange passagene. Men kjekt å ha vært der og sett. Neste tur blir nok en annen plass hvor man kan gå litt i fred og nyte naturen. Min datter på 10 år syns det kjekkeste var å sove i telt og lage mat på primusen Siter
Gjest Turlyst Skrevet 3. juli 2015 Skrevet 3. juli 2015 Gaustatoppen om sommeren er som regel stappfull av turfolk. Jeg syklet opp fra Rjukan til Flisetjønn på tirsdag (veiens høyeste punkt). Det var veldig mange biler, selv om jeg syklet tidlig på dagen. Snøforholdene er bra. Ved Heddersvatn har man litt fred og ro, men dekkstøyen og motorstøyen er ikke borte før meget seint på kvelden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.