Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har endelig funnet gleden ved å bevege meg ut i naturen med ski på beina, og føler at jeg nå endelig er blitt moden for det som jeg vil omtale som ekspedisjon.

Vil på tur og overnatte i telt. Jeg har lett litt på nettet etter passende turer, fordi jeg ikke har venner som deler min interesse.

Drømmen min går mot Finse og deres omliggende vidder.

Det dere må hjelpe meg med er omtale av de to turene jeg har funnet. I slutten av mars så skal både Krik villmark og DnT arrangere turer i dette området. Krik sin tur koster 350 kr mot Dnt 1740 kr. Jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med turer av en eller begge aktører.

Jeg ønsker å ende opp med et positivt inntrykk av fjellheimen, tanken min var i utgangspunktet å dra med DnT, men når den andre turens pris er mikroskopisk i forhold, vil jeg gjerne vite hva de driver med

gjedda

Annonse
Skrevet

Jeg har vært på flere turer med PV - prosjekt villmark. Tror dette er ganske likt som KRIK. Her er det ord for dagen om morgenen og sånn, men det er veldig lite påtrengende. Var med på en tur over Folgefonna med de, og da var det en del som ikke hadde fått med seg at dette var i en "kristen setting". De tok det veldig fint, og alle kommenterte en "stille stopp" på toppen av breen som et veldig fascinerende innslag. Min erfaring er at det er høyt under taket på slike turer, og at du treffer maneg koselige mennesker!

Skrevet

takk for innspillene.

da vet jeg hvertfall at turene i kristen regi ikke er noen skumle greier, så får jeg bruke stilletiden til litt indre meditasjon. Gleder me til å ut forske Guds :lol: frie natur

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.