JohnB Skrevet 14. juni 2015 Skrevet 14. juni 2015 Hei Noen som har vært i Rondane i det siste og vet snøforholdene? Ser på webkamera et det er endel snø fra 11-1200 m og oppover, men ikke lett se hvor mye og om den bærer. Spesielt interessert om noen har vært på Høgronden eller Digerronden! John Siter
martin.m Skrevet 14. juni 2015 Skrevet 14. juni 2015 Hei. Jeg var i Rondane nå i helgen. Det er mye snø i forhold til årstid, begynner på rundt 1050 m. Noen steder lavere og andre steder høyere alt etter himmelretning. Snøen bærer relativt bra, Det må dog bemerkes at jeg hverken var oppe på Digerronden eller Høgronden men begge er godt snødekt. 1 Siter
JohnB Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Skrevet 15. juni 2015 Hmm...kanskje like greit å vente en uke og se om det kan minke enda litt til, selv om det vel ikke blir snøfritt på mange uker ennå. Takk for info! Siter
Emilie Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Snakket med Rondvassbu senest i går, fikk beskjed om at det beste var å vente en uke. Siter
martin.m Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Hei. Det er nok for mye å håpe på at snøen skal være mer eller mindre borte om en uke. I år vil nok snøen ligge til juli en gang. Jeg skal opp til Rondane igjen til helgen, kan poste nytt svar til dere etter det. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.