Lars Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Vet ikke hvor mange av dere som følger med på Ragnars ferd mot Nordkapp, men det er absolutt verdt en titt. Han må ha en vanvittig selvdisiplin, og oppdaterer bloggen sin svært jevnlig. Det ligger pekere på forsiden av www.adrenaline.no. Nå har han kommet til Haukeli! Siter
Tom Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Visste ikke at han var på vei engang, men det er jo tøft da! Siter
morten Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Ja han er flink med oppdateringene sine han Ragnar. Spennende og følge med - litt misunnelige er vel en kontorrotte som jeg som ser vinteren fra innsiden av et kontorlandskap. Siter
Tom Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Morten, du får trøste deg med at du ikke er alene om å måtte sitte inne hele uka. Siter
Nils Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Fint med jevnlige og så ferske oppdateringer. Takket være dagens teknologi. Man skal ikke så mange år tilbake før løpende bilder og oppdateringer fra sånne langturer var nokså uvanlig. Han er en seig fyr. Husker han i sommer snakket om å gå langt på ski. Skal si han mente det også! Siter
Håvard Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Han skal være glad han ikke har kommet til Trøndelag ennå, for her er det kun levelig for kontorrotter for øyeblikket. Måtte han få kongelig vær og føreforhold fremover Siter
andersno Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Håvard skrev: Sitat her er det kun levelig for kontorrotter for øyeblikket Stygt redd for at selv rottene drukner her Ellers er jeg redd for at det blir dårlig med skiføre for Ragnar hvis han skal gå om Trondheim. Her er det grønne plener rundt hele byen Siter
Lars Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Sitat Ellers er jeg redd for at det blir dårlig med skiføre for Ragnar hvis han skal gå om Trondheim. Her er det grønne plener rundt hele byen Det er jo en stund til han kommer så langt da, selv om han har imponerende fart. 4-5 dager til Finse, og så nord for Finse blir det jo mer kupert. Ser ikke helt klart for meg hvor han har tenkt til å gå videre. Er det noen som vet? Siter
evenl Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Sitat Ser ikke helt klart for meg hvor han har tenkt til å gå videre. Er det noen som vet? Den planlagte ruta er beskrevet på NPL sidene hans: http://breogfjellsport.no/npl/ruta/pages.php?pageID=50 Siter
Thomas Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Det var en feil i rute beskrivelsen på ettappe 3. Den tredje etape manglet (var forvekslet med4 etappe) Dette er nå rettet! Ragnar kom i går frem til Hellvasbu www.breogfjellsport.no/npl Forhåpentligvis møtte jeg han på Dyranut på R7 i helga da jeg skal opp med pulken og hunden en tur på ski!! Siter
Håvard Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Artig å følge turene deres Ser Ragnar går mot Gaundalen i disse tider. Et utrolig flott område med liten ferdsel. Der inne kan man virkelig få noen dager for seg selv. Annbefales på det sterkeste! Turtips til de som klarer seg med en 3 dagers tur: Kjør inn til Kolåsen i Sverige(la noen ta med bilen tilbake) og gå gjennom de svenske og norske Skjækerfjella, snartur oppom Skjækerhatten og ned til fjellskjækra. Deretter ned til Gaulstad i Ogndal hvor en annen bil selvfølgelig er parkert på forhånd. En svært fin vintertur Siter
Livar Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Og da var Ragnar kommet vel frem til Knivsjelodden og Nordkapp. Gratulerer! Hilsen Livar Siter
Tom Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Gratulerer. Jeg er meget, meget imponert. Hadde du det fint på turen, Ragnar? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.