Gå til innhold
  • Bli medlem

Skismørestativ


GuttPåTur

Anbefalte innlegg

Litt av en jobb å glide ski samt grunnvoks + dagvoks ++, spesiellt når en har ansvaret for 4 par ski som jeg har. Jeg har vært i endel sportsbutikker og sett på stativ. Ulempen er at disse bare tar EN stk ski om gangen??? Da hadde jeg måtte stått maaange timer. Det fungerer kun for single.

Jeg funderte på å konstruere meg et eget stativ som kunne holde alle 4 skiparrene samtidig. Det var da jeg skulle kaste det gamle tørkestativet at jeg kom til å tenke at jeg kunne bruke DET!!!

Så nå har jeg saget av understellet og legger skiene oppå tørkestativet som igjen ligger oppå et bord. Festa stativet til bordet med to skrutvinner. Skiene festes til stativet ved at bindingen (NNN/BC) festes til 'strengene' istedet for at støvlene festes i dem.

Det fungerte helt perfekt og gratis var det også. Morsomt. Jeg har fått såpass mange bra tips fra andre her på forumet at jeg tenkte jeg kunne dele noen av mine med dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.