Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg er på jakt etter noen nye Meindl støvler men har ikke funnet noen som selger de i Norge. Vet noen hvem impotøren er, og evnt butikker som fører Meindl. Jeg leter spesifikt etter Dovre ekstrem. Er også intressert om noen kjenner forhandlere av Hanwagen støvler. Takk! Siter
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 XXL selger Meindl, har selv 2 par air-revolution 5 og er kjempefornøyd med disse. Siter
Julia Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg kjøper Hanwag i Tyskland, ved www.globetrotter.de . De har også Meindl. Dersom du allerede har brukt modellen og vet nøyaktig hvilken sko og størrelse du skal ha, er det jo faktisk greit å bestille den på nettet (ellers må den jo alltid prøves). Min Intersport-butikk på Fagernes bestiller også modeller til meg som de ellers ikke har, men det forutsetter at det finens en eller annen importør som har den i Norge. Intersport har noen Meindl-modeller, men jeg vet ikke om det er den du er på jakt etter. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Takk for svarene! Det setter jeg pris på. Siter
HVA Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg kjøper Hanwag i Tyskland, ved www.globetrotter.de . De har også Meindl. Dersom du allerede har brukt modellen og vet nøyaktig hvilken sko og størrelse du skal ha, er det jo faktisk greit å bestille den på nettet (ellers må den jo alltid prøves). Min Intersport-butikk på Fagernes bestiller også modeller til meg som de ellers ikke har, men det forutsetter at det finens en eller annen importør som har den i Norge. Intersport har noen Meindl-modeller, men jeg vet ikke om det er den du er på jakt etter. hei du. et spørsmål t deg fodi jeg ikke får svar på sp,forretning. hvilke stegjern syns du passer godt t hanwag og meindl ? jeg bor i lofoten og her er fjella bratte og variert (stein og berg.is og islagt snø.busk og kratt). Har et par salewa med reimer men di holder ikke mål. får ikke festa di til støvelen sånn at di holder seg i ro Siter
fjellis Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Det er en spesialbutikk for fjellsko i Lillehammer, gå-gata. de fører meindl, hanwag og la sportiva. den heter Vandreskoen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.