cheetah Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Sier du: Jeg skal ut i naturen eller Jeg skal inn i naturen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gal Krokfot Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Eg skal på tur. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefalk Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Ut i skauen, innover fjellet, ut på havet, inni h...... fine tura! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afe Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Eg skal til fjells, ofte til navngitte stader. Nokre helgar om hausten reiser eg tilogmed til skogs. Men 'Naturen' er aldri eit turmål for min del. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dal-z Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ut i Naturen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 De fleste går vel ut i naturen, men inn i skogen, inn i fjellheimen og ut på sjøen. Tvprogrammet ut i naturen har et tilsvarende svensk program som heter Mitt i naturen. Da slipper de denne problemstillingen' http://www.svt.se/mitt-i-naturen/ Men nå ser jeg at denne tittelen også finnes på NRK. Er det vi som kopierer svenskene eller er det svenskene som kopierer oss? http://tv.nrk.no/serie/midt-i-naturen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famjsv Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ehh Opp på fjellet (ned fra), inn i fjellheimen, ut på havet, ut/inn i skogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 "Inn i skogen", men hvor langt kan man gå inn i skogen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zombiecat Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 "Inn i skogen", men hvor langt kan man gå inn i skogen? Til midten. Så går man ut av skogen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Med de nye reglene for motorisert ferdsel i utmark, kan det fort bli ut PÅ naturen.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
surre Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ut i det fri! På fjellet, inn i skogen. Også på tur blir brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cheetah Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Å gå inn i naturen høres eksotisk ut da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GBS Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 På tur er nok mest brukt. På fjelltur, på skogtur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lar5 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Ut naturen er et tv program ;p Sier at jeg skal gå en tur i skogen, stikker til skogs, fjells etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.