LarsPåTur Skrevet 3. juni 2015 Skrevet 3. juni 2015 Hei! Jeg skal ta veilederkurs som brefører i sommer og trenger å trene og friske meg opp på redning og veivalg. Jeg har tenkt meg på Folgefonna til helgen og lurer på om noen vet om noen bra steder å gå hvor det ikke er for mye snø, slik at jeg finner noen sprekker å øve i. Jeg håper på raskt svar! Vennlig hilsen Lars Siter
kav Skrevet 13. juni 2015 Skrevet 13. juni 2015 Fant du noen steder, det var mye snø der vi gikk opp/ned hvertfall? Det var jo litt stygt vær så turen din var kanskje avlyst? Siter
LarsPåTur Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Skrevet 13. juni 2015 Turen ble avlyst på grunn av været som var meldt. Hvor gikk dere opp/ned? Var det mange synlige sprekker der? Siter
kav Skrevet 13. juni 2015 Skrevet 13. juni 2015 Gikk opp fra Fonnabu (fonnabreen?), og ned sauabreen (ved sauabrehytta). Ingen sprekker siden det er mer snø enn vanlig. Siter
knadne Skrevet 13. juni 2015 Skrevet 13. juni 2015 Buerbreen og bondhusbreen har sprekker og krevende veivalg, sistnevnte adskillig vanskeligere enn førstnevnte. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.