mabn9 Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Heisann! Planlegger langtur i jotunheimen i juli. Har gått der mye og er stort sett kjent rundt om i fjellet. Min plan er starte ved gjendesheim--glitterheim--spiterstulen--Leirvassbu eller rett ned til gjendebu hvis beina er uenige i ruta. deretter tilbake over besseggen og ned til gjendesheim igjen. har satt av en uke på de 93km ca. Noen som har noen innspill? hvordan er været og "føret" i jotunheimen tidlig juli i år? evt andre ruter som er bedre å gå? Har heller ingen å reise med. så hvis noen syns dette høres kult ut er det bare å ta kontakt Planen er buss fra Oslo. Takker for svar og info Siter
RAS Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Været og føret tidlig i Juli kan eg gi deg svar på om en måned . Men no i starten av Juni, er der mye (20% over normalen) snø i fjellet, og vinteren har lang fra sluppet taket på høgfjellet. Siter
mabn9 Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Skrevet 2. juni 2015 da håper jeg på en varm juni ..så får jeg se 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.