Kenneth Osen Skrevet 29. mai 2015 Skrevet 29. mai 2015 Har en obh nordic vakuum pakker. Noen som har andre vakuumposer å anbefale enn de orginale OBH posene? til en billigere penge, men som har samme eller bedre kvalitet Siter
Bacon Skrevet 29. mai 2015 Skrevet 29. mai 2015 Anbefaler å sjekke Amazon.com, der kan du finne slikt billig. Regner med at OBH lukker med sveis, og da kan for eksempel disse fungere. Siter
Kenneth Osen Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Skrevet 30. mai 2015 Den lukker med sveis ja. 6x10 inch hvor mye blir det i cm? Siter
Lindap Skrevet 30. mai 2015 Skrevet 30. mai 2015 Pass på forsendelseskostnader. Jeg forsøkte å bestille noe fra amazon.com i dag, men endte opp med å kjøpe i Norge da forsendelse kom på 50 dollar og totalbeløpet over kr 350. Har du sjekket med Clas Ohlson har av poser? Siter
Omnilite Skrevet 30. mai 2015 Skrevet 30. mai 2015 "Alle" har poser, Jula, Kitch'n, Elkjøp osv. Men de koster normalt @150,- eller litt mer for en pakke. Jeg har kjørt noen av de posene jeg har brukt i oppvaskmaskinen og brukt de på nytt, så det funker også, men posene blir selvsagt mindre for hver gang siden forseglingen må klippes bort. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.