ThereseSA Skrevet 24. mai 2015 Skrevet 24. mai 2015 Hei! Jeg er på jakt etter en vanntett, lett og ikke alt for dyr skallbukse til bruk på tur i skog, fjell og mark fremover:) Den bør ha gode luftemuligheter, slik at man ikke må ta den av og på hele tiden under skiftende forhold f.eks.. Jeg har sett litt på Norrøna Bitihorn Dri3 til rundt 1500-2000 kr, er det noen som har erfaringer med den? Synes ikke prisen var så verst, og den har glidelås langs hele beinet ser jeg, samt at den kan pakkes i sin egen lomme og tar liten plass. Stormbergs Dovreheia Packable til 799 kr er jo også i samme kategori, men den har tydeligvis ikke samme luftemuligheter. Er det andre alternativer som bør vurderes? Takker for alle svar Siter
KristianS Skrevet 24. mai 2015 Skrevet 24. mai 2015 Denne for eksempel. Samme pris, over 100g lettere, bedre membran. https://antonsport.no/produkter/haglofs-l-i-m-q-iii-pant-808/2c5-true-black-xs-6423 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.