Sølvkroken Spesial Skrevet 19. mai 2015 Skrevet 19. mai 2015 Jeg planlegger en telttur med fiske til Skrimfjella / Omholtfjellet til helgen. Vet noen om isen er borte på Krokvannet, Fjellsetertjernet og omkringliggende tjernene? Kjedelig å reise på fisketur og kun sitte å kikke på isen Siter
nitraM Skrevet 19. mai 2015 Skrevet 19. mai 2015 Gruppa "Skrim" på facebook har forholdsvis mye aktivitet. Det ser isfritt ut på de ferskeste bildene som er lagt ut der. Siter
Martin HJ Skrevet 19. mai 2015 Skrevet 19. mai 2015 Men det er garantert skikkelig bløtt i terrenget, så skal du overnatte så ville jeg valgt hengekøye Siter
friluftsloffern Skrevet 19. mai 2015 Skrevet 19. mai 2015 Var en tur på Skrim for snaue 2 uker siden. Da var de lavere vanna isfrie og de noe høyere liggende noe is i skygge sider der sola ikke kommer til. Men vil tro at det meste er tint nå. Ser det er fare for nattefrost til torsdag men at det etter dette skal bli vesentlig mildere fremover. Lukter en tur oppover om kneet mitt kommer i gjenger snart etter en meniskopersjon. Men hør på Martin. Tror hengekøye er lurt. Har hvert store nedbørsmengder i det siste som ikke gjør det bedre mtp fuktig bakke... Lykke til og god tur. Skitt fiske. Siter
Sølvkroken Spesial Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Skrevet 19. mai 2015 Takk for tips:) Fant bilder på Skrim FB gruppe, ser isfritt ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.