Gå til innhold
  • Bli medlem

Innvandrere på fjelltur. En buffersone.....

Anbefalte innlegg

Skrevet
En annen ting til ettertanke:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/01/30/456215.html

Det norske flagg brennes, og nordmenn blir truet.

Generelt til muslimforsvarerne: Jeg kan godt ramse opp et titalls slike artikler daglig for å vise all den faenskap muslimer skaper verden rundt. Men det kommer jeg ikke til å gjøre, for dette er et fjellforum. Jeg håper den verste debatten rundt muslimer roer seg ned i løpet av noen dager.

Jeg kan også ramse opp et titalls artikler for å vise all den faenskap fundamentale kristne skaper verden rundt. Men det kommer jeg ikke til å gjøre, for de er ikke representative for majoritenen.

SKJØNNER DU IKKE DET?

Annonse
Skrevet

Jeg kan også ramse opp et titalls artikler for å vise all den faenskap fundamentale kristne skaper verden rundt. Men det kommer jeg ikke til å gjøre, for de er ikke representative for majoritenen.

SKJØNNER DU IKKE DET?

Jeg er imot alle religion jeg, kokkos. Men islam er det desidert største problemet i verden i dag.

Skrevet
Jada, jeg er vant til de naive og stokk dumme menneskers politisk korrekte hylekor.

Gjettekonkurranse: Hvor mange ganger har Tom brukt uttrykket "politisk korrekt" her på forumet i løpet av de siste seks dagene?

Forøvrig trodde jeg opprinnelig denne tråden som buffersone var ment å skulle ligge på et annet nivå enn den skjellsordslengende "hoved-debatten". Men nei da, her er det snart like ille, med kokkos, naiv, stokk dum etc.

Det må da være mulig å være uenig og diskutere uten til stadighet å slenge om seg med nedsettende personkarakteristikker. Eller?

Det styrker iallefall ikke tiltroen hverken til den som driver denne "sporten" eller vedkommendes argumenter.

Skrevet
Det må da være mulig å være uenig og diskutere uten til stadighet å slenge om seg med nedsettende personkarakteristikker. Eller?

Du har nok ikke fulgt godt nok med.... :?

Tom var antagelig borte fra skolen den dagen de lærte om folkeskikk :wink: Ellers er han nok en hyggelig kar.

Skrevet

Ser ingen grunn til å dulle med mennesker som er medskyldige at det norske samfunn råtner og ødelegges i løpet av noen tiår. Skulle bare mangle at disse ikke skulle få passet påskrevet. Og angående høflighet, Svein: Hvor høflig er det å beskylde andre for å være rasister og støtte opp om apartheid? Jeg ser ingen grunn til å være høflig overfor disse drittsekker som slenger rundt seg med løgner om min person.

Skrevet

Jeg syns også det er et problem at man ikke kan ytre sin mening uten å bli kalt rasist. Her ligger terskelen altfor lavt, og dessverre er det slik at den ligger lavere jo lenger mot venstre man beveger seg..... Men dette med å legge ved "nickname" er du vel alene om... mer eller mindre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.