Gå til innhold
  • Bli medlem

Problem

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde en fantastisk tur til Lifjell i helgen. Mye nysnø, kaldt, telt, sol, vind, skyer, hyggelige folk, pilking uten fisk :-) , tung sekk, ski osv. Kort sagt en konge tur 8)8) (bortsett fra fisken da)

Men så til problemet:

Hele mandagen satt jeg bare å halvsov etter en slitsom tur. Og i dag sitter jeg bare å drømmer om neste tur. Fortsetter det slik, kan jeg bare melde meg av alle fagene.

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
pilking uten fisk :-)

Skulle liksom være lei meg her 8)

Skrevet

Hele mandagen satt jeg bare å halvsov etter en slitsom tur.

Kjenner meg godt igjen her, kom selv hjem fra langhelg på fjellet i går kveld. Trøtt og sliten, gangsperr i armer og ben og med vannblemmer på bena er det ikke like lett å konsentrere seg på jobben dagen derpå..

Skrevet

Noe av det beste med å være på tur om vinteren er jo at det er lenge mørkt - ergo kan en sove lenge! :D Hvis det er mye tung bæring, sover jeg alltid 8-10 timer, og kanskje lenger. Søvn er viktig for restitusjon!

-lars

Skrevet

Hehe Studenten :P:D

Mener å huske Stein P. engang skrev noe lignende som:

Jeg trodde jeg skulle få det bedre hvis jeg bare padlet den lengste elva, gikk den lengste skituren osv....

Etterhvert fant han ut at det var det å

legge sporet, ikke å ha lagt det som trigget nye turer.

Du er nok ikke den eneste som opplever minneverdige turer som nesten "brensel på bålet".

Ta det som ei utfordring, men avvent med å melde deg av fagene da :-)

God tur til helga :D

Skrevet

Ha ha, morsomt innlegg. Det er bare å forberede seg, du er bitt av basillen!!! Og 'verre' blir det etterhvert. Livet er for kort til ikke å gjøre litt av det en EGENTLIG drømmer om.

Men husk at et eller annet må finansiere morroa også :-)

Hver gang jeg har vært på slike turer sitter jeg gjerne og dagdrømmer og lufter litt av dette i kantina til arbeidskollegaene mine. Det viser seg at jeg ikke er alene. Jeg har skjønt etterhvert at det bor en liten dagdrømmer som deg i de fleste av oss :wink:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.