Matthew S Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Jeg ønsker å få tak i en white water canoe, har sett på en esquif spanish fly. Det ser ikke ut som den er å få tak i i. Norge, har noen erfaring med å importere slike kanoner, eller vet noen om en forhandler? Matthew Siter
Barskekarsten Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Det er to L'edge (tunge), en blast med trippel sadel, en Viper 11 og en outrage til salgs i Norge for tiden og det er det jeg veit om. Skal du ha en spanish fly er det best å ta en tur til ALF ha det gøy og ta med en hjem. Det er nok ingen spanish fly på lager noe sted lengre og det er billigere å hente en enn å få den sendt. Siter
Barskekarsten Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Kanskje er det en fly til salgs i Europa. Jeg kan høre rundt om du bestemmer deg fort og henter meg på Gardermoen kan jeg ta med til deg 18. Mai om du får den til Durance Siter
Matthew S Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Skrevet 2. mai 2015 Thanks. I will have a look around. Problem is my rugby legs - if I am going to have to buy unsighted it will need to be a boat know I can fit it. Siter
Matthew S Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Skrevet 6. mai 2015 Karsten, can you send me a link to the viper and or the outrage? Siter
Barskekarsten Skrevet 6. mai 2015 Skrevet 6. mai 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=58636436&searchclickthrough=true&searchQuery=viper Bulkheaden på den er ganske så stor så jeg tror du burde passe rett i. Siter
aslak p Skrevet 6. mai 2015 Skrevet 6. mai 2015 Den kanoen som er nermest Spanish fly i skroget et nok L'edge i følge de som har peiling på slikt. Siter
Barskekarsten Skrevet 6. mai 2015 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har bare et par turer på Soca med flom i en SF, men ganske så mange timer i en L'edge. De oppfører seg ganske forskjellig når det kommer til bølger. SF er en veldig mye våtere båt en L'edge og en må virkelig holde hoftene i bevegelse for å blokke bølgene. I en L'edge kan en være mye mer slepphendt da det er mye mer volum i baugen. Begge båtene har kontinuerlig spring og ganske skarpe kanter så i forhold til skjæring av svinger (Hva sier vi på norsk for carving?) oppførte de seg ganske likt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.