Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å få tak i en white water canoe, har sett på en esquif spanish fly. Det ser ikke ut som den er å få tak i i. Norge, har noen erfaring med å importere slike kanoner, eller vet noen om en forhandler?

Matthew

Annonse
Skrevet

Det er to L'edge (tunge), en blast med trippel sadel, en Viper 11 og en outrage til salgs i Norge for tiden og det er det jeg veit om.

Skal du ha en spanish fly er det best å ta en tur til ALF ha det gøy og ta med en hjem. Det er nok ingen spanish fly på lager noe sted lengre og det er billigere å hente en enn å få den sendt.

Skrevet

Thanks. I will have a look around. Problem is my rugby legs - if I am going to have to buy unsighted it will need to be a boat know I can fit it.

Skrevet

Jeg har bare et par turer på Soca med flom i en SF, men ganske så mange timer i en L'edge. De oppfører seg ganske forskjellig når det kommer til bølger. SF er en veldig mye våtere båt en L'edge og en må virkelig holde hoftene i bevegelse for å blokke bølgene. I en L'edge kan en være mye mer slepphendt da det er mye mer volum i baugen. Begge båtene har kontinuerlig spring og ganske skarpe kanter så i forhold til skjæring av svinger (Hva sier vi på norsk for carving?) oppførte de seg ganske likt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.