NJH Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Hei! Kan noen anbefale en fin tredagers-tur med utgangspunkt Oslo (altså vi kan komme oss videre med tog/buss herfra). Jeg tenkte først på Hardangervidda, men der ligger det fortsatt mye snø. Så må bli i lavlandet der våren er kommet for fullt. Kanskje langs kysten. Eller på en hei. Noen som har en fin tur å anbefale? Nina Siter
Larsdx Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Tror du bare kan glemme fjellturer frem til slutten av mai / juni. Østmarka er helt topp nå, ikke bare bart omtrent overalt, men også veldig tørt og fint til årstiden å være. Mens i Nordmarka ligger det fortsatt en del snø i terrenget. Kom deg øst for Elvågå og inn på blåstiene så har du marka for deg selv. Kystområder er det andre som kjenner bedre til, men har ikke inntrykk av at det er mange steder langs Oslofjorden som egner seg til vandring. Siter
NJH Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Skrevet 1. mai 2015 Ja, det var det jeg tenkte. Jeg får lete litt videre.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.