Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ikke sikker på at jeg velger riktig sted i forumet nå, men vi får prøve :)

Jeg har aldri bodd på vandrerhjem før, men skal gjøre det i juni for første gang og lurer på noe angående baderommene. På vandrerhjemmet jeg skal bo på (Åndalsnes), deler man bad med to andre rom, men hvordan pleier dusjene å se ut på vandrerhjem? Er de skilt? Har lett etter bilder, men har ikke vært heldig.

På forhånd takk og god helg!

Annonse
Skrevet

Ikke akkurat dusjen, selv om man nok kan vaske håret der... http://www.aandalsnesvandrerhjem.no/index.php?side=Pictures&id=1  :geek:

Det ser ihvertfall ut som bra standard.

Har brukt noen vandrerhjem i Europa og Norge, alle dusjene har vært av god standard, ofte i dorommet, med lås på døra, bare en plass, (Bergen) delte man skifterom med samme kjønn.

Ellers er vel det seifeste, for korrekt informasjon, å kontakte det aktuelle vandrerhjemmet å spørre.

God tur :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.