likerfjellmenvilhaseng Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Hei! Ikke sikker på at jeg velger riktig sted i forumet nå, men vi får prøve Jeg har aldri bodd på vandrerhjem før, men skal gjøre det i juni for første gang og lurer på noe angående baderommene. På vandrerhjemmet jeg skal bo på (Åndalsnes), deler man bad med to andre rom, men hvordan pleier dusjene å se ut på vandrerhjem? Er de skilt? Har lett etter bilder, men har ikke vært heldig. På forhånd takk og god helg! Siter
Tomasnl Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Ikke akkurat dusjen, selv om man nok kan vaske håret der... http://www.aandalsnesvandrerhjem.no/index.php?side=Pictures&id=1 Det ser ihvertfall ut som bra standard. Har brukt noen vandrerhjem i Europa og Norge, alle dusjene har vært av god standard, ofte i dorommet, med lås på døra, bare en plass, (Bergen) delte man skifterom med samme kjønn. Ellers er vel det seifeste, for korrekt informasjon, å kontakte det aktuelle vandrerhjemmet å spørre. God tur Siter
likerfjellmenvilhaseng Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Skrevet 1. mai 2015 Hei! Jeg hadde sett det bildet, men det hjalp ikke med dusjespørmålet Hos Åndalsnes Vandrerhjem vet jeg sikkert at man deler, det står på hjemmesiden. Har tatt kontakt, men ikke fått svar enda. Siter
likerfjellmenvilhaseng Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Skrevet 1. mai 2015 Altså, lurer ikke på standard, osv., men på privasitet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.