jacoblues Skrevet 23. april 2015 Skrevet 23. april 2015 Hei! Jeg skal til London om noen uker og tenkte å kjøpe en ny tur-jakke mens jeg er der.. Lurte derfor på, om noen har erfaring med Mountain Equipment's "Lhotse" jacket? Noen erfaringer? Siter
alit Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 Ingen erfaringer - men det kommer til å endre seg! ENDA flottere jakker enn ArcTeryx syns jeg. Men ett spørsmål: I gamle dager var det uaktuelt å farte i vinterfjellet uten stormklaff over glidelåsen. Har dette endret seg med nye glidelåser? Har selv en ArcTeryx alpha SV sak, men på vinterfjellet legges den igjen til fordel for en gammel Trollveggen med klaff over glidelåsen. Jeg opplever vel at glidelåsen er vanntett, men hva om den ryker, eller hva med ising/om den pakkes med fokksnø? På sidene til ME fant jeg denne mer "klassiske" fjelljakka: http://www.mountain-equipment.co.uk/morpheus-jacket Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.