Magnus B. Birkrem Skrevet 23. april 2015 Skrevet 23. april 2015 Hei alle Jeg må krype til korset og bytte fra snowboard til rando. Upraktisk å ikke kunne ha stegjernkompatible støvler! Jeg ser for meg å bruke skiene ca. 50/50 til alpinklatring med anmarsj/retur på ski (skiene på sekken under selve klatringen), og andre halvdelen til rene toppturer. Takker og bukker for navigering gjennom utstyrsjungelen! Skiferdighet: habil Siter
Esten Skrevet 23. april 2015 Skrevet 23. april 2015 Ingen grunn til å bytte til rando pga det, voile selger stegjern til splitboard.. http://www.voile.com/voile-splitboard-accessories/voile-splitboard-crampon.html Siter
Nordeggen Skrevet 23. april 2015 Skrevet 23. april 2015 Grivel G10 Wide stegjerna kan du fint bruke til Snowboard støvler. Siter
Magnus B. Birkrem Skrevet 23. april 2015 Forfatter Skrevet 23. april 2015 Takk for svar begge to! Hva ville dere valgt hvis dere skulle byttet uansett? Er noen andre fordeler med ski kontra splitboard Mvh Magnus Siter
hilmersen Skrevet 23. april 2015 Skrevet 23. april 2015 Hva med å kjøre med dyanfit tlt6 e.l.? Da kan du montere et par dynafit frambindinger for bedre gange. Du får gode klatresko...og du får hardboots ned - hvis det er greit, Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.