Arcticpeak Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Kronprinsparet valgte å sove i ett Hilleberg Keron på polisen fremfor å sove ombord i skipet. Jeg tror jeg ville valgt det samme hadde jeg fått sjansen. http://www.vg.no/rampelys/kongehuset/kronprinsparet-overnattet-i-isoedet/a/23439786/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddbjørn Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 De har til og med knabbet brøytestikker for å bruke til snøplugger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Om 9 mnd vet vi om det ble kaldt eller om de hadde med seg varme nok soveposer... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pahatlem Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Litt småkjipt av krompene å bruke svensketelt på tur, da... Har Hillebergtelt selv -- ingenting vondt med det -- men synes kanskje de burde gått for et Helsport-telt, da. Sånn siden de liksom representerer oss, på en måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas E Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg syns det er helt på sin plass å bruke Hilleberg-telt Kronprinsessen delte jo ut en design award til Helsport Kongsfjorden-soveposen hvis jeg ikke husker feil. Er vel mer overraskende at de ikke hadde med seg den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørja Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Kan vel vise litt skandinavisk broderånd inne i mellom Har sovet godt i mitt Keron siden 2001 eller noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.