hilmersen Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 hilmersen skrev (På 24.4.2015 den 7.55): Poenget med å ikke ha utstyret i sekken, må jo være at det tar lang tid å ta av seg sekken og hente frem kameraet. Med sekk med sideåpning er det bare å stikke hånden bak og fiske ut kameraet - tar 5 sekunder ekstra ved stopp siden man ikke må ta av seg sekken. Her er en link til sekken på wildsnow: https://www.wildsnow.com/13548/mindshift-camera-bag/ Jeg tror en dynafit sekk ville holde: Vet ikke om det finnes versjoner uten ski-holder.... Så ikke på video'en jeg la ut - ser at den ikke viser det geniale rommet nederst som har åpning nede på høyre side.... (som er grunnen til at jeg anbefaler disse sekkene) Siter
Johan2000 Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 Snöre runt halsen, stoppa kameran inanför jackan och fiska upp den när du skall till å fotografera. Snabbt och elegant. Siter
Larsdx Skrevet 25. april 2015 Forfatter Skrevet 25. april 2015 @hilmersen : Takk for tips om sekk. Den ser smart ut. Ser for meg at skifestet kan komme i veien, men sikkert mulig å pakke det bort på en eller annen måte. @Johan2000 Enkelt og genialt! Kameraet er ikke så stort, det trenger ikke se så ille ut. Eneste er at jeg ofte sykler uten jakke, men går vel an å ha en helsetrøye eller noe under sykkeltrøya. Siter
lysaar Skrevet 25. april 2015 Skrevet 25. april 2015 oj - den camera clip'en har jeg egentlig ønsket meg til speilrefleksen uten å vite om det! Hva med å bare ha en liten taske som du kan feste på sekken eller ha i sekken som du bruker når det er overhengende fare for at det kan bli vått. Når det er tørt er det jo mest praktisk å ha kameraet i remmen diagonalt over skulderen - jeg synes det er en god løsning sånn dingle/tilgjengelighetsmessig. Siter
Julie_G Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 EDIT: Ah, så ikke at den allerede hadde vært nevnt! Denne tror jeg hadde vært genial! http://interfoto.no/nettbutikk/vesker-bareutstyr/peak-design/camera-clip Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.