Gå til innhold
  • Bli medlem

Kamera lett tilgjengelig på sykkeltur - hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poenget med å ikke ha utstyret i sekken, må jo være at det tar lang tid å ta av seg sekken og hente frem kameraet.  Med sekk med sideåpning er det bare å stikke hånden bak og fiske ut kameraet - tar 5 sekunder ekstra ved stopp siden man ikke må ta av seg sekken.

Her er en link til sekken på wildsnow: https://www.wildsnow.com/13548/mindshift-camera-bag/

Jeg tror en dynafit sekk ville holde: 

Vet ikke om det finnes versjoner uten ski-holder....

Så ikke på video'en jeg la ut - ser at den ikke viser det geniale rommet nederst som har åpning nede på høyre side.... (som er grunnen til at jeg anbefaler disse sekkene)

Annonse
Skrevet

@hilmersen : Takk for tips om sekk. Den ser smart ut. Ser for meg at skifestet kan komme i veien, men sikkert mulig å pakke det bort på en eller annen måte. 

@Johan2000 Enkelt og genialt! Kameraet er ikke så stort, det trenger ikke se så ille ut. Eneste er at jeg ofte sykler uten jakke, men går vel an å ha en helsetrøye eller noe under sykkeltrøya.

Skrevet

oj - den camera clip'en har jeg egentlig ønsket meg til speilrefleksen uten å vite om det!

Hva med å bare ha en liten taske som du kan feste på sekken eller ha i sekken som du bruker når det er overhengende fare for at det kan bli vått. Når det er tørt er det jo mest praktisk å ha kameraet i remmen diagonalt over skulderen - jeg synes det er en god løsning sånn dingle/tilgjengelighetsmessig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.