Andrea Owe Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Hei! Da er det snart tid for neste gruppetur, for de som følger med på det I den annledning lurer jeg på om det er noen som vil låne meg en GPS? Dette er fordi jeg ikke har rukket å undersøke området på egenhånd først, og tenker at det derfor er greit å ha med seg en liten sikkerhet. Vi skal forøvrig til Finnskogen, og jeg holder til i Oslo. Turen er 3-9 mai. Håper noen har mulighet til å hjelpe Hilsen Andrea Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alit Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Du kan godt låne min Garmin Oregon 300 - obs: Har kart bare over den norske delen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea Owe Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Hei! Jeg har allerede fått låne det gikk fort hehe. Men ellers tusen takk for tilbudet, veldig snilt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.