Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger forslag til ny lett bukse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gå med lave sko som drenerer på lettvektstreffet, men har ikke noen bra løsning på bukse som isolerer ok, beskytter mot mygg og skarpe kvister/ lyng og tørker raskt.

Noen forslag til hvor jeg skal begynne å lete ?

Er det noen fordeler med avtagbare ben annet enn om det blir 30C og strålende sol ?

Annonse
Skrevet

Vurderer å gå med lave sko som drenerer på lettvektstreffet, men har ikke noen bra løsning på bukse som isolerer ok, beskytter mot mygg og skarpe kvister/ lyng og tørker raskt.

Noen forslag til hvor jeg skal begynne å lete ?

Er det noen fordeler med avtagbare ben annet enn om det blir 30C og strålende sol ?

Montbell Dynamo, vindbukse som veier 85 gram, utrolig behagelig å gå med og skal etter sigende være meget slitesterkt i forhold til vekta. Ville nok ikke valgt den til terreng med ekstremt mye busker, men slikt prøver jeg å unngå uansett.

Skrevet

De fleste turbukser som ikke er vanntett regnes som vindtett.

En vindbukse og lundhagsbuksa du allerede har vil oppleves ganske likt, selv om det kan være noen forskjeller i en eller annen retning.

Skrevet

Kan anbefale Montane Terra.
Har den i "stretch"versjon, veldig komfortabel :)
Kjøpte min på salg hos campsaver.com. De har ofte rabattkoder med 20% rabatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.