Gå til innhold
  • Bli medlem

Camp villmark 9-12

Anbefalte innlegg

Annonse

17 år har villmarksmessa vært på Hamar. Synkende interesse blant utstillere og publikum og etablering av xxl på Hamar, med tilbud hele tiden.. Skyldte vel han de intervjua i avisa på. I kommentarfeltet er det vel noen som skriver at utstillerplassene har blitt for dyre etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 år har villmarksmessa vært på Hamar. Synkende interesse blant utstillere og publikum og etablering av xxl på Hamar, med tilbud hele tiden.. Skyldte vel han de intervjua i avisa på. I kommentarfeltet er det vel noen som skriver at utstillerplassene har blitt for dyre etc..

Men Villmarksmessa begynte tidlig på 80-tallet, først på Sjølyst. Tror jeg oppdaget den litt tilfeldig, da jeg ble med en bekjent på en landbruksutstilling ,( første og eneste gang).  Var vel i 1982. Så Villmarksmessa som begrep, har holdt seg litt over 30 år.

Tror personlig, de har bygg opp messa for mye, det er blitt for stort. For dyrt å stille ut og kanskje unødig mange som har det samme. Og så har det vært "mini" Villmarksmesser flere steder i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hva jeg skal mene om messa.

Har i mange år, også fra før den kom til Lillestrøm vært innom messa.

Jeg var tidligere både jakt og fiske interressert og syntes messa var helt topp. Det var ett av årets høydepunkt rett og slett.

I dag jakter jeg ikke og det er ikke så ofte drar på dedikerte fisketurer.

Fisking er noe jeg nå gjerne gjør når jeg er på tur.

Det er over tid friluftslivet i betydning av å være ute på tur, kort elller lang som har fått en gradvis sterkere betydning for meg.

Når jeg om noen dager igjen avlegger messa et besøk er jeg redd det nok en gang blir en skuffende opplevelse.

Kanskje er det min dalende interresse for jakt og fiske som får meg til å føle at nettopp dette er blitt messa´s varemerke.

For egen del ønsker jeg meg flere utstillere og større bredde av friluft / turutstyr. Og som nevnt lengre opp i tråden flere teltmerker.

Jeg ønsker meg selv og liketenkene lykke til og så ses vi kanskje på (Villmarks)messa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet er det vel noen som skriver at utstillerplassene har blitt for dyre etc..

Priser:

Registreringsgebyr: kr. 3000,-

Priser per kvm:

Kommersielle: kr. 1050,- | Stat/kommune: kr. 825,- | Håndverkere: kr. 450,-

http://campvillmark.no/for-utstillere/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsport har hatt mer eller mindre hele serien sin utstilt de siste årene. Ellers har det vært tynt...

Helsport har også gode tilbud på utstillingsmodeller/fotomodeller av teltene sine, av bildene jeg så kan det se ut som et av hver type. Første mann til mølla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.