Trond Arvid Hagen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 finnes det bøker om padlemuligheter på østlandet, eller hele norge? som har med fiskemuligheter og overnattingsforlsag og sånt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steingrd Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Padleperler av Øystein Køhn er vel en av klassikerne. Vet ikke helt hvor aktuell og oppdatert den er på alle områder lenger, men sikkert fremdeles verdt pengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eirikw Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 På hjemmesidene til Kongsberg og omegn Turistforening vil du finne tips til padleturer rundt Kongsberg. Dessverre er det få fisketips. God tur! EirikW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peik Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Padleperler av Øystein Køhn er vel en av klassikerne. Vet ikke helt hvor aktuell og oppdatert den er på alle områder lenger, men sikkert fremdeles verdt pengene.Den er vel like aktuell fortsatt. Vassdragene forandrer seg ikke så fort. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Jeg synes det er veldig spennende å sitte med kart på nettet og se etter steder å padle. Jeg bruker karttjenester hvor jeg kan veksle mellom kart og bilde, f.eks.på Finn.no. Da får en best inntrykk av terrenget. På den måten kommer man ofte til steder der det er få andre. Hvis man googler "kanopadling Østlandet" eller lignende, så ender man opp med hundre tips om Fjorda. Et flott område, men det fins knapt et sted i Norge med større tetthet av kanoer.. Mitt råd er derfor å sette deg med kartet fremfor å lese de samme bøkene som alle andre. -Men når det er sagt, boka til Køhn er flott, og kan gi masse inspirasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trond Arvid Hagen Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 har bestilt femundens villmark av monsen og trond, blir nok en tur til femunden i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.