Gnelse Skrevet 31. mars 2015 Skrevet 31. mars 2015 Noen som har gode tips til alenetur i pinsehelgen? Nybegynner innen friluftsliv, sÄ mÄ vÊre lavterskel. Med utgangspunkt i Hedmark (odal) Siter
Gnelse Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Skrevet 31. mars 2015 Forresten.... Hvordan redigere overskriften? Kjekt med ordliste... Alenetur, ble til alenemor...... 1 Siter
Veidemannsblod Skrevet 31. mars 2015 Skrevet 31. mars 2015 I Forsvaret er det noe som heter "TTT". "Tenk, trykk, tal". Det kan ogsÄ overfÞres til skriftlige ytringer. Lurt Ä se over ting fÞr man trykker "enter". JÊvlig bra overskrift forresten!  Likte den godt. Ser ingen problemer med Ä diskutere alenemÞdre i pinsen. 3 Siter
Bamsemums Skrevet 31. mars 2015 Skrevet 31. mars 2015 ... Alenetur, ble til alenemor...... Det tror jeg er biologisk umulig; Ä bli alenemor av Ä gÄ pÄ tur alene .....-) 2 Siter
Smaltur Skrevet 31. mars 2015 Skrevet 31. mars 2015 Ble lurt av overskriften... Tenkte det var ei alenemor som trengte selskap... 2 Siter
Heriks Skrevet 31. mars 2015 Skrevet 31. mars 2015 Hvordan tur ser du for deg da? ut og gÄ med ryggsekk hele dagen, lang tur/kort tur, eller bare ut Ä sove i skogen en natt eller?  1 Siter
Frilufta Skrevet 31. mars 2015 Skrevet 31. mars 2015 Usikker pÄ hvor langt vÄren har kommet "over skogen" mot Hamar pÄ dette tidspunktet, men der har du jo mange muligheter. Det er en flyktningrute der ogsÄ. Selv har jeg alltid vÊrt nysgjerrig pÄ omrÄdet der elva renner ut av Rasen. Siter
+rayun Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Hei Gnelse, Har ikke konkrete tips Ä komme med for turer med utgangspunkt Odal, men tenker at omrÄdene nordover mellom rv20 fra Kongsvinger og rv24 fra Skarnes mÄ skjule mange perler. Har aldri vÊrt pÄ tur der selv, men fÄr min fÞrste erfaring derfra uken fÞr Pinse. Kommer sydfra og krysser GlÄma ved Sander. Derfra mÄ jeg fÞlge veien til SlÄstad og hÄper Ä rekke butikken der fÞr stengetid lÞrdag 16 mai. GÄr det bra har jeg nok mat i sekken for videre trasking nordover i et forhÄpentlig fint terreng. Ser pÄ kartet at det er en fin blanding av skogsbilveier og stier og det passer meg fint pÄ denne turen. Denne kombinasjonen vil kanskje du ogsÄ finne nyttig og bruker du kartet pÄ f.eks ut.no eller lommekjent.no kan du peile deg inn mot interressante steder. MÞter du pÄ vanskeligheter vil grusveiene raskt bringe deg ned til sivilisasjonen igjen. Lykke til Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.