+Fjellfilmeren Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Jeg vurderer å selge Calderaen min. Det medfølger Inferno i kitet. Calderaen er tilpasset en Toaks gryte, på 1,35 liter. Lite brukt, testet litt i fjor sommer. Jeg beveger meg 95% i høyfjellet så gass er nok tingen for meg fortsatt. Tenker meg ca. 1500,- Det medfølger både drivstoff flaske, liten alkoholbrenner, 3 tabletter og insert for å brenne tabletter. http://www.traildesigns.com/stoves/toaks-1350ml-ti-pot-frying-pan-fissure-ti-tri-bundle Dette er Fissure pakken, jeg selger Sidewinder pakken. Eneste forskjellen er at Fissure cone er delt i to og blir litt mindre når du pakker den sammen. Mens Sidewinder er raskere å sette opp, da det er mindre deler å montere. Siter
+Fjellfilmeren Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Skrevet 6. juni 2015 Bump Kan slenge ved en tilpasset cuben pose, så du slipper å få sot i sekken av Toaks 1350 gryta. Siter
+Fjellfilmeren Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Skrevet 6. juni 2015 Også kan jeg minne om at Caldera med Inferno insert og titanium plate gjør at du med denne kan brenne bål i enkelte verneområder som opprinnelig har bålforbud. Jeg fikk tillatelse til dette i Rogen naturreservat i fjor sommer. Da får du bålsmak på ørreten likevel Siter
+Fjellfilmeren Skrevet 5. august 2015 Forfatter Skrevet 5. august 2015 Bump! Med den våte sommeren så er denne brenneren enklere å fyre kaffe på, enn å lage store tradisjonelle bål. Siter
pahatlem Skrevet 24. september 2015 Skrevet 24. september 2015 Jeg skal forhøre meg litt blant venner som ikke er her på forum. Har en Sidewinder tilpasset 900ml Toaks-gryte selv, og elsker det -- noe også mange som har fått leke med den på tur gjør. 1500 var jo litt dyrt, da... Siter
+Fjellfilmeren Skrevet 24. september 2015 Forfatter Skrevet 24. september 2015 Åpen for bud Men disse er ganske dyre nå, med bortimot 40-50% økt dollarkurs sammenlignet med for noen år tilbake. Mener at nypris ligger på rundt 2500,- + Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.