opas Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Maser fælt fortiden jeg Jeg kikker på Tarpent Scarp 1 eller Tarpent Moment DW. Har forstått det slik at disse har større plass til hodet og beina enn for eksempel Helsport Ringstind 1-2 og Hilleberg Akto. Men er det noen av dere som vet hvilken av Tarpent teltene som har best plass til hode og beina? Jeg er 180 cm lang og har tenkt å kjøpe dunpose også, vil helst ikke ligge med posen klin oppe i teltduken med hensyn til kondens. Jeg spør gjerne vanskelig, men jeg håper noen har meninger om dette. Siter
tjernivar Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 I scarp 1 vil du ha god plass i høyden på grunn av endevegger på ca 30cm. I moment DW er i prinsippet endeveggene like høye, men siden teltet skråner ganske mye mot endene, vil det være større mulighet for å presse innerteltet ut mot sidene. Jeg har ikke selv erfaring med moment DW, men med Notch, som har et lignende design i endene. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.