Gå til innhold
  • Bli medlem

plusminusnoll


burre

Anbefalte innlegg

Annonse

Har buksa og er veldig fornøyd med den - kraftig og slitesterk i stoffet og behagelig å ha på. Selene er også veldig bra - faktisk bedre enn både Theta buksa jeg har fra arcteryx og recon buksa fra norrøna.

 

Har ikke hatt mulighet til å prøve jakka men stoffet skal vel være like bra som buksa..

 

Er ikke de letteste produktene på markedet da men om det ikke er et viktig kriterie så er merket verdt å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt jakken og buksen i vinter. Stort sett til kiting og noen skiturer.

 

Enig med TormodiFuruskogen, behagelig bukse, virker slitesterk. Eneste negative er glidelåsene nederst på bena, de kjører seg stadig fast i foret. Liker godt overdelen av buksa som er i et behagelig stretch materiale. Gode luftemuligheter langs sidene, samt dropdown seat. Tynne kneputer på knærne som er geniale når en setter opp telt eller rigger kiten.

 

Jakken virket like slitesterk. Den er litt tynger enn tilsvarende hos feks Norrøna, og virker like solid. Ikke vanntette glidelåser, men solid klaff foran. Savner gamasjer i armene. Hetta er ikke lagd for bruk av hjelm. Du får en hjelm under, men hos meg blir den stram i nakken. Ellers er hetta meget god, gode justeringsmuligheter. Den bygger lengre framover når den er på enn noen annen jeg har prøvd. Dekker bra og beskytter godt mot vær og vind. Ingen lufting under armene, men langs siden. Fungerer greit med sekk. Lommer som også fungerer godt med sekk.

 

Har kun brukt de en dag i sludd og regn. Tørr etter den dagen, men er spent på hvordan vanntettheten holder i lengden.

 

Jeg gikk ned en størrelse ift Norrøna. 

 

Godt fornøyd med klærne, men jakken er kanskje litt tung / stor til de letteste turene.

 

Sjekk facebooksiden til PlussMinusNoll, de har tydeligvis hvert i en twist med et annet selskap, så det er ikke sikkert de tar opp bestillinger i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom hukomelsen min er riktig, er buksa mi snart ferdig med den 3. sesongen no. Litt slitasje på innsida av knea og i skrittet, ellers har eg ingenting negativt å seie om ho. Glidelåsene i sida gjer lufting effektivt, noko som gjer at buksa fungerer over eit stort temperaturområde.

Jakka har fått langt mindre bruk. Ettersom hetta ikkje kan takast av, vel eg andre jakker om sumaren, og om vinteren brukar eg bomull. Men jakka har fått nokre turar i ordentleg uvær vintertid, og mykje haustvær. Det er dårleg med lommer, men det har eg inntrykk av at det er på alle jakker no til dags.

 

Hetta er ikke lagd for bruk av hjelm. Du får en hjelm under, men hos meg blir den stram i nakken. Ellers er hetta meget god, gode justeringsmuligheter. Den bygger lengre framover når den er på enn noen annen jeg har prøvd. Dekker bra og beskytter godt mot vær og vind.

 

Hetta er den beste eg har prøvd nokonsinne, med god margin. Fungerer utruleg godt både i haustregn og snøstorm. Men så brukar eg ikkje hjelp heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.