Tor Magnus Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 http://lighterpack.com/r/yyzr2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Sånn, da er lighterpack i BBCode listen. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 http://lighterpack.com/r/df06e' style="border: 1px black solid;" width="750px"> Veldig bra 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddbjørn Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Godt jobbet Tor Magnus! Nå som en har fått inn consumables ser jeg at det kunne vært greit å sett packweight inkl consumables, men uten worn på oversikten. Mao total packweight 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Jepp, jeg har allerede snakket med ham om å gjøre den mer lik min. base/total over pack/skin-out. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pahatlem Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Å herrejemini så gøy at vi nå kan embedde lighterpack! Tusen takk til @Tor Magnus ! Nå skulle jeg i gang med å forke lighterpack for å få mer logisk vekt-kategorier (base-, skin-out-, etc.), men lar lykkelig være med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LightDan Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Skulle det vara möjligt att på utstyr märkt med items worn ange ett antal också, om man till exempel har dubbla sockar eller vill gå med en sko på varje fot? På packlistetråden till lättviktsträffen har det varit ett par bommar på detta med skorna. Jag har ingen koll på programmering, så kanske någon kan se på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamaria Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Er den der lighterpack "gått ut", eller? Prøver å lage meg ei oppdatert liste der nå, men får hele tiden beskjed om at det har føcket seg øpp når den skulle lagre. Skiftet nettleser men det var samme sak der, og helt tydelig hadde den ikke lagret de minst fem siste tingene jeg hadde lagt inn. Innimellom klarer den å gjøre det tydeligvis, siden ikke hele lista var tom, men. Utrolig irriterende med den meldinga som hele tiden avbryter også, mens man sitter og skriver. Noen som har peiling på om det er noe man kan gjøre for å få slutt på det, eller bør man bytte til noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+rayun Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Logget meg på og prøvde å legge til 1 kg sjokolade, men det gikk ikke. Fikk melding om feil. Kan muligens ha noe med at LighterPack allerede vet hva jeg veier🤔 Logget meg ut og så inn igjen, og prøvde på nytt, logget ut og inn og da var 1 kg sjokolade registrert. Vet ikke hvorfor det ikke virket første gang, men funket på andre forsøk. LighterPack ser fansy ut, men personlig liker jeg bedre et vanlig regneark. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Jeg bruker ikke Lighterpack, men ser at den er i aktiv utvikling, og når jeg logger meg inn fungerer den uten noe spesielle hick-ups for min bruker der. Åpne bugs ligger her: https://github.com/galenmaly/lighterpack/issues 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamaria Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Bra, men merkelig. Prøvde på Ipaden nå, men det var samme sak der til og med. Det var jo kjekt å ha lista sånn tilgjengelig så jeg kunne sjekke når jeg sto i fjæra eller ved bilen, at alt var pakka med. Men nå må jeg nesten vurdere regneark jeg også, det er noe mer plunder i praksis. Men plunder er jo bedre enn at noe blir avglemt fordi det ikke ble lagra… 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Msadian Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) Miamaria skrev (På 4.3.2021 den 10.29): Bra, men merkelig. Prøvde på Ipaden nå, men det var samme sak der til og med. Det var jo kjekt å ha lista sånn tilgjengelig så jeg kunne sjekke når jeg sto i fjæra eller ved bilen, at alt var pakka med. Men nå må jeg nesten vurdere regneark jeg også, det er noe mer plunder i praksis. Men plunder er jo bedre enn at noe blir avglemt fordi det ikke ble lagra… Jeg har laget mitt eget system i Google sheets som jeg kan dele med deg om du du vil. Det er ganske annerledes enn lighterpack da det er mer fokus på hele turen enn bare hva som man planlegger ta med seg. Endret 7. mars 2021 av Msadian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamaria Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Det er jo fint når jeg har et problem, går inn her og søker for å se om andre har hatt samme problemet, og så har jeg hatt det sjøl for et halvt år siden… Bare synd jeg ikke fant løsninga, men da vet jeg hvorfor jeg ikke var blitt ferdig med lista i hvert fall. 🤣 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.