epp Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Noen som har erfaring med Montana sine kortfeller: http://www.sportsnett.no/m?/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=MON3&var_1=MON3-30&categorynu=W2&categorytxt=Skifeller/Diverse&produkt=Montana%20kortfeller F eks i forhold til Åsnes sine (penger spart...) Siter
jarle Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 åsnes sitt festesystem virker bedre... montanasystemet for noen år siden, var ikkje så enkelt å feste det godt,,, Siter
sigbrol Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Disse fungerer dårlig.Hverken fugel eller fisk.Har lagt dem bort for godt.Legger heller litt arbeide i og preparere festesonen før sesongen starter.Skulle det bli nødvendig med feller(og det gjør det)bruker jeg dem på de smurte skia,rengjøring og fornying av lim tar jeg når det trengs.(lange feller= Siter
lommelun Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg er svært uenig i forrige innlegg... Disse funker svært BRA!! Jeg har brukt dem på Åsnes CCC og Fischer E109 og jeg får festa dem bra på skiene. Men sørg for at limet på fellene ikke er helt avslitt. Jeg kan ikke si noe negativt om dem. Btw. Åsnes sitt kortfellesystem er suverent. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.