Omnilite Skrevet 17. mars 2015 Skrevet 17. mars 2015 Har skaffet meg en Svea 123, som drivstoff ser jeg det anbefales "Coleman Fuel" (white gas). (Coleman Fuel er vel et like innarbeidet begrep som "Hoovering" er for støvsugere) Har noen flasker Primus Powerfuel som jeg bruker på Omnifuel/Omnilte, regner med disse går greit. Men hvilket drivstoff kan anbefales som det beste til Svea 123 og er det som soter minst/tetter den minst? Siter
jenspetter Skrevet 17. mars 2015 Skrevet 17. mars 2015 Hei 4-takts miljøbensin er vel greit. Felleskjøpet,Statoil,Shell og flere andre selger slikt. Hvem som soter minst tør jeg ikke svare på mvh Jens Petter Siter
Kristian123 Skrevet 17. mars 2015 Skrevet 17. mars 2015 Biltema har renset 4-takts bensin til 34,90,- pr liter og 159,- hvis du kjøper 5 liter. "31,80,- pr liter". Har brukt denne en god del og fungerer bra, tror verken denne eller Statoil sin soter noe særlig. Har ihvertfall ikke hatt noe problem med det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.