snooze Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Har akkurat kjøpt meg nye kombisko fra Alpina som knirker noe inni granskauen. Det er plastkonstruksjonen oppover ankelen/leggen med borrelåsstramming på toppen, som knirker mot pløsen som beskytter skoen. Knirker veldig om jeg strammer lite eller mye. Gått 3-4 turer med skoene. Blir de stille etterhvert, eller kan jeg gjøre noe? Smøre på noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Silikonspray. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooze Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Har du prøvd det? Og det virker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Har hatt knirk mellom binding og sko, og da virket det som bare det. Jeg har en billig type fra Biltema som egentlig er til å ha på gummilister i bilen.. Det er jo bare å prøve med såpe eller andre ting også. Bare ikke noe som tærer på materialene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooze Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Ok. Jeg prøver det i første omgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.