Populært innlegg Frilufta Skrevet 6. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 6. mars 2015 Formen er ikke helt på topp for tiden, men idag var fiskelysten påtrengende og forholdene gode, så jeg måtte ut! Det ble en kort, men hyggelig tur, i eget selskap. Valget falt på en innsjø i nærheten av Kongsvinger, og balanse utstyret var med. I tillegg boret jeg tre hull hvor jeg slang nedi litt godsaker. Det skal få godgjøre seg noen dager, før agnfisk er målet, helst mort. Men jeg fisket også, det ble 1,5 time. Ikke mange hullene, men det var heller ikke målet idag. Det er sjelden plagsomt mye fisk å få på balansepilk, men når de store er målet, holder det med en! Det ble 5 abbor, alle rundt 100 gr. Ingen store lot seg altså lure, men det ble ihvertfall litt kveldsmat 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Martin Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 1,5 time terapi!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tklami Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Gleder meg til isen forsvinner jeg så gluestanga kan tas i bruk,da får jeg min terapi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frilufta Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Gleder meg til isen forsvinner jeg så gluestanga kan tas i bruk,da får jeg min terapi Begynn med isfiske så har du terapi året rundt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Så bra ut dette her @Frilufta. Selv har jeg bare forsøkt pilking et par ganger og det må ha vært minst 25 år siden. Får håpe de nye hullene du boret opp vil gi deg rikelig med agnfisk, muligens en sværing også. Skitt fiske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.