HannKatta Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Noe å se skal tro ??? http://www.vg.no/rampelys/film/filmanmeldelser/filmanmeldelse-wild/a/23408097/ I et siste desperat forsøk på å rette opp saker og ting, legger hun ut på en tre måneders, 170 mils vandring langs USAs vestkyst. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
haage Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Tenker det kan være en interessant film, men at naturen er bare i en liten birolle. Eller som anmeldelsen du linket til sa det: det kun er én historie dette egentlig handler om: Cheryls steinete sti tilbake til sitt eget liv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannKatta Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Wild_(film) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimmel Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Verdt å se, men jeg skal innrømme at jeg irriterte meg over klippingen hvor de har alt for mange flashbacks. Jeg likte den mest for turbiten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullsokk Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg skal se'n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnukk_og_ute Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Prøvde meg på lydboka, men ble ikke særlig fasinert. Kommer nok til å prøve meg på filmen hvis den ender opp på Netflix, men er ikke altfor håpefull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Christin Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg liker Reese Witherspoon som skuespiller så jeg har bare enda en god grunn til å se den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Har dere sett Into the Wild, da? Anbefales. En meget god film med nydelig filmmusikk og flott natur. Den ligger på netflix. Samme gjelder The Assasination of Jesse James by the coward Robert Ford, men den ligger dessverre ikke på flixern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famjsv Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Skal se den på torsdag Har nok noen paralleller til mine erfaringer med soloturer og egenterapi etter skilsmisse, tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisp Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Har dere sett Into the Wild, da? Anbefales. En meget god film med nydelig filmmusikk og flott natur. Den ligger på netflix. Har lenge hatt lyst til og se denne,men finner den ikke på Netflix. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Har lenge hatt lyst til og se denne,men finner den ikke på Netflix. Ja, de har faktisk fjerna den ser jeg nå. Rart. De har den hos viaplay, da. Om det er av interesse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anetteh Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 De (Wild og Into the Wild) ligger på popcorntime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.