Lars Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Dette med å spørre "hvorfor?" i padling er ikke så utbredt som innenfor klatringen. Zapffe sitt svar: "Klatring er like meningsløst som selve livet" er blitt klassisk. Jeg er stadig blitt utfordret på dette: Hvorfor padler jeg? Til slutt satte jeg sammen en del lysbilder, og publiserte de på www.padlofil.no (som en slags motreaksjon til han derre autofil-gærningen). Tror kanskje jeg har fanget opp en del av mine grunner til å padle, men de behøver jo for all del ikke være de samme som dine.... -lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+PTG Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Flott presentasjon ! Ref tidligere tråder på forumet om hvorfor vi går i fjellet, så er det sikkert like mange grunner til at vi padler, men de du nevner gjelder nok for mange av oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nydelig. Helt klart den vakreste måten å ta seg fram på til vanns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Ser at startsiden.no også har laget en oppføring, og voila er plutselig "padlofil" blitt et søkeord på Google... Tenk om det kunne bli mer poppis enn "autofil".... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.