Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Planlegger tur til sommeren og tenkte å sette bilen på Haukeliseter.

Proever å finne bussforbindelser som korrensponderer med Haukeliexpressen via Eidfjord til Dyranut.

Er det noen som har tatt Haukeliexpressen og videre via rv 7 mot Geilo?

Tar gjerne imot gode råd.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Hei

Planlegger tur til sommeren og tenkte å sette bilen på Haukeliseter.

Proever å finne bussforbindelser som korrensponderer med Haukeliexpressen via Eidfjord til Dyranut.

Er det noen som har tatt Haukeliexpressen og videre via rv 7 mot Geilo?

Tar gjerne imot gode råd.

Henger meg gjerne på dette spørsmålet.

Noen med informasjon?

Skrevet

Hva med Haukeliekspressen til Drammen, tog til Ustaoset eller Haugastøl eller buss (Hallingbussen) til Geilo og drosje til Dyranut???? Busstider for Hallingbussen ligger på nettbuss.no

Skrevet

Når du kommer sørfra så gir det mening, men om man kommer enten øst- eller vestfra så ville jeg heller satt fra meg bilen i Kongsberg eller odda..

Det går alltids å haike. :)

Skrevet

Joda, klart det. Men kan godt være at utgangspunktet blir Maurset. Men på kartet ser det ut som det blir noe mer stigning i begynnelsen da. Men man har jo ikke vondt av det.

Skrevet

bussruter i hardanger : www.skyss.no

Takk for den!

Ser ut som en grei kombinasjon med avgang Haukeliseter kl. :0410 (foer fanden får sett sola) Ank. Odda kl. :0525 Videre med rute 991 med avg. kl. :0720 og ank. kl. :0935 Dyranut.

Blir tidlig å komme seg opp, men hva har det å si så lenge man har telt? :yes:

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.