Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet
Real smaker greit, men det er alt for lite næring i den synes jeg! Hvertfall på en ukestur hvis man bare skal leve på det. Husker jeg levde på havregrøt og real i 10 dager på hardangervidda for et par år siden, ble mektig lei av og aldri bli skikkelig mett etter middag. Real er grei på en helgetur, men på litt lengre turer så er det annen mat som gjelder, hvertfall for min del :)

Helt enig i at det blir for lite mat i en Real. Pleier å ha med noen hundre gram ekstra hurtigris eller potetmos. Det er plass nok i Realposen. At det blir kjedelig er en annen sak...

• 1 måned senere...
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lest igjennom alt her, men skogsbacon sammen med pannekaker er vanvittig godt og ganske så enkelt. Bare kjøp ferdig blanda pannekakemiks

Skrevet

Prøv Mountain House da vel! Verdens desidert mest solgte frysetørrede turmat, som nå er tilgjengelig i Norge. Næringsrikt som bare det, lett å pakke og kun naturlige tilsetningsstoffer. Flere gode tester er tilgjengelig med bl.a. Real Turmat og Mountain House, men døm selv. Vi tror Mountain House skal gi Real god konkurranse i år:-)

Skrevet

Her er min favoritt:

Stek opp 600 gr kjøttdeig på forhånd. Pakkes ned avkjølt i posen.

Meksikansk gryte med ris Familiepakning, da har du til to middager.

Kok opp 12 dl vann og tilsett kjøttdeig og gryteposen. Krydre etter smak. Bland i 2-3 never hurtigris mot slutten.

Spise halve gryten og resten i pose til neste dag.

Dette gir krutt i magan, og smaker veldig godt.

Forøvrig syns jeg gryteposer med kort koketid og kun vann som tilsettning funker godt i felt. Her er det et hav å velge mellom.

Realen kjøres til lunsjmat.

God fornøyelse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.