500fjell Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det er vel muligens Nissedal Jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hiver innpå en ny Quiz her. Flyplasstårn i bakgrunnen og en amatørbiolog ser vel ganske snart hvor vi befinner oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larka Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvor godt kan folket sin polarhistorie? Sjekk her: http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=2809 Sjøl greide jeg bare 7 poeng. Looser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dag G skrev: Flyplasstårn i bakgrunnen og en amatørbiolog ser vel ganske snart hvor vi befinner oss. Her er det nok få amatørbiologer. Her er det Tromsøpalmen som kneiser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvor godt kan folket sin polarhistorie? Fikk 14 av 15 og det var jeg rimelig fornøyd med. At jeg bommet på om Liv Arnesen er fra Asker eller Bærum får jeg leve med. Polarhistorie er helmax vinterkveldlesning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvor godt kan folket sin polarhistorie? Fikk 14 av 15 og det var jeg rimelig fornøyd med. At jeg bommet på om Liv Arnesen er fra Asker eller Bærum får jeg leve med. Polarhistorie er helmax vinterkveldlesning. Samme her. Og for å vera heilt ærleg, så veit eg ikkje forskjellen på Asker og Bærum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 afe skrev: Samme her. Og for å vera heilt ærleg, så veit eg ikkje forskjellen på Asker og Bærum . . Tror Asker og Bærum er drabantbyer utafor Gjøvik. Har et søskenbarn som bur der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.