Svein Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Litt forskjellig, noen pinakler, noen med flere pinakler, noen med navn, andre uten, noen også med topper på bildet, kanskje en quiz for spesielt interesserte... og godt kjente, i alle fall noen av "nøttene" Litt varierende vanskelighetsgrad. Hva eller hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Hmmm... tre timer - 30 sidevisninger uten at noen har kommet med et tips. For vanskelig...? Tidligere quiz'er jeg har lagt ut har gått lett/fort, så jeg tenkte at.... Der er vel en 3-4 stk jeg mener skal være greie å ta... Alle har vel skjønt at "taggene" er i Sunnmørsalpane Tips: 2 øst for Hjørundfjorden og 5 vest for... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det blir mye gjetting her. Håper på et par riktige . Pinakkel 1: Romedalstind NV Pinakkel 2: Pinakkelområdet i Molladalen Pinakkel 3: En av pinakklene i nærheten av bladet. Pinakkel 4: Mellom Svinetindane Pinakkel 5: Hammarsettindane Pinakkel 6: Også et sted på Hammarsettindane(sfinxen kanskje) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Pinakkel 1, riktig, dette var en av de vanskelige... trodde jeg. Pinakkel 4, riktig, fyrtårnet mellom Svinetindane Pinakkel 5, riktig, Hammarsettindane til høyre og "lego-toppen" og "sfinxen" til venstre for. De andre var feil, du prøvde deg ikke på pinakkel 7.. 3 down, 4 2 go... 3 vest for hj.fjorden og 1 øst for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøni Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vanskeleg dette for ein nordfjording....... Tippar at pinakkel nr. 2 er nordegga på Brunstadhornet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøni Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Prøvar meg vidare med; Pinakkel nr. 3; På bandet mellom Storekopptindane og Romedalstinden. Pinakkel nr. 6; På egga NV for Ytstenestinden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livsnytar Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 kan nr 7 være nordtoppen på høgrestind? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Pinakkel 6: Kan det være på egga mellom Hundatinden og Synnavindsnipa? Jeg tror det egentlig ikke fordi jeg mener de pinakklene er mer mosegrodde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Vanskeleg dette for ein nordfjording....... Tippar at pinakkel nr. 2 er nordegga på Brunstadhornet Korrekt! Fra hvor egga reiser seg bratt til høyeste topp. Prøvar meg vidare med; Pinakkel nr. 3; På bandet mellom Storekopptindane og Romedalstinden. Pinakkel nr. 6; På egga NV for Ytstenestinden Pinakkel 3 og 6 er også riktig. kan nr 7 være nordtoppen på høgrestind? Nei, men geografisk var du ikke så aaaaltfor lang fra Pinakkel 6: Kan det være på egga mellom Hundatinden og Synnavindsnipa? Nr 6 er riktig svart ovenfor. Da gjenstår kun nr 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Nr.7, er det nordre Grøtdalstind vi ser til venstre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Nils slår til igjen Ja det er nok det, med den navnløse toppen ca 1240 N for. Da var alle i box Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har Nils rotet rundt i Sunnmørsalpene Jeg trodde Nils var på Jotunheimlaget Imponerende at noen klarte å gjette alt dette synes jeg. Jeg hadde ikke nubbesjanse på noe av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oddis Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Nr.7, er det nordre Grøtdalstind vi ser til venstre? Rørende! Jeg var bare noen få meter unna for 5 dager siden og var ikke inne på å tenke på den en gang. Må bare bøye meg i støvet Nils. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har Nils rotet rundt i Sunnmørsalpene Jeg trodde Nils var på Jotunheimlaget På bilder har jeg rotet en del rundt i Sunnmørsalpane (takket være Svein!), men har aldri gått noen fjelltur der nei. Har sett fjellene fra bilveier da, hvis det teller? Ellers tilhører jeg nok Jotunheimlaget ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Imponerende at noen klarte å gjette alt dette synes jeg. Jeg hadde ikke nubbesjanse på noe av det Trodde det skulle være vanskeligere enn det var... i alle fall de jeg mente var vanskeligst... men det var ikke mange innleggene som skulle til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Legger ut en quiz som jeg lurer på hvor hører hjemme, denne tråden virket passende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Kan det være Fyresdal kommune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Eller på riksveg 353, litt vest for Herre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Beklager, ingen rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du kan vel ikke være helt oppe med Bolkesjø en plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Niks Så langt er vel Fyresdal nærmest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei! Denne er nesten glemt Hint er at vi kommer fra Aust-Agder og inn i Telemark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Var sikker ut fra vinkelen skyggene kastet kom vi fra vest mot aust. Da kan det jo være mellom Øy og Gjerstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det kan det, Dag. Og da blir kommunen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det er vel muligens Nissedal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.